سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کریم اهل بیت 

بسم رب الشهدا

اسعد الله ایامکم یا مولای یا صاحب الزمان

امشب شب میلاد کریم اهل بیت ، امام حسن محتبی علیه السلام

یه بزرگی که خیلی برام عزیزن و محترم ، امشب بهم گفتن
ما که فقیر و بیچاره ایم و کسی رو نداریم ، شما که صاحب امشب ، جدتونه
امشب برام یه دعای مخصوص کن و یه عیدی از آقا برام بگیر

خیلی خجالت کشیدم از این منتی که بر سرم گذاشته شده و افرادی مثل این بزرگوار به من التماس دعا بگن!!!

برام قصه ای رو تعریف کرد که دلم رو لرزوند
روزی یکی از کنیزان امام حسن علیه السلام یه دسته گل به حضرت هدیه می کنه
حضرت اون کنیز رو آزاد می کنند و یه باغ رو هم بهش می بخشند
اطرافیان به حضرت ایراد می گیرن که این چه کاریه ، اون فقط یه دسته گل به شما داد!
حضرت می فرمایند : (نقل به مضمون) اون در حد وسع و توانایی خودش به من هدیه ای داد
                                               من هم در حد خودم و تواناییه خودم بهش هدیه ای رو بخشیدم
                                               . . .

مولای من ما تمام محبتمون رو تمام وجودمون رو و تمام عشقمون رو پیشکش شما می کنیم
گرچه این پیشکشی ناخالصی زیاد داره ولی آقا این تمام داراییمونه
روحی و نفسی فداک

یا امام حسن ، امشب به همه اون هایی که التماس دعا گفتن و چشم به خاندان سادات و سفره کرم شما دارند هدیه ای در شان وجود پر برکتتون عطا کنید و ابروی ما رو بخرید

ولی آقا من طمعم زیاده ، طمعم زیاده چون کرم شما بی حد و حصره

آقا من این چیزایی که همه می خوان رو نمی خوام : سلامتی ، طول عمر ، رزق ، مکه ، کربلا ... هیچ کدوم رو نمی خوام ،
هیچ کدوم از این ها بدون وجود صاحب عصر ، و مالک حقیقی وجود ناچیزم شیرین نیست...
مولای من ، من امشب از کریم اهل بیت که در بخشش و جود کسی به پای او نمی رسید ، فیض زیارت چهره منور ولی و صاحبم رو می خوام و فیض زیارت حضرت رو ... زیارت حقیقی و با معرفتشون رو

الهی آمین

اللهم عجل لولیک الفرج

یاحق


نوشته شده توسط سرباز گمنام در دوشنبه 87/6/25 و ساعت 11:38 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کریم اهل بیت
سر زلفت را به دو دنیا نمی دهم
سر خم می سلامت
اتمام حجت
یادواره شهدای گمنام
عصر جمعه
آقام تنهاست !
می آیی؟!
بسم الله
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا