سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آقام تنهاست ! 

بسم الله الرحمن الرحیم

داشتم با بزرگی درد و دل می کردم...

گفتم : دلم خیلی برای امام زمانم تنگ شده
گفتم : تا حالا نه سرباز حقیقی آقا بودم و نه یار و همراه همیشگیشون
با آرامش خاصی نگاهم کرد و منتظر ادامه صحبت من ،
گفتم : حقیقتا و واقعا دیگه نمی خوام آقام رو تنها بذارم ، می خوام دعای عهدی که می خونم حقیقی باشه ،
تا حالا هر چی آقا رو تنها گذاشتم بسه ، دیگه نمی خوام تنهاشون بذارم.
با نگاه آرام همیشگیش لبخندی زد و گفت :
فقط .
.
.
.
فقط گناه نکن
.
.
گفت : اون لحظه ای که تو به سمت گناه می ری ، تنهاترین لحظات حضرته
وقتی تو غفلت می کنی و دستت رو از دست مولا بیرون می کشی ، اون لحظه است که آقا رو تنها گذاشتی
اگه می خوای دستت همیشه توی دستای گرم مولا بمونه

...

گناه نکن

 یا الله مددی 

یاعلی


نوشته شده توسط سرباز گمنام در یکشنبه 87/1/18 و ساعت 2:39 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کریم اهل بیت
سر زلفت را به دو دنیا نمی دهم
سر خم می سلامت
اتمام حجت
یادواره شهدای گمنام
عصر جمعه
آقام تنهاست !
می آیی؟!
بسم الله
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا