سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یادواره شهدای گمنام 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اولین پنجشنبه فاطمیه ، دعوت شدم
مراسم یادواره شهدای گمنام بود
شهدایی که خود حضرت زهرا (س) زائرشونن
تا حالا یادواره شهدای گمنام نرفته بودم
همش منتظر اتفاق خاصی بودم یا یه حالت خاصی ،‏ یادواره شهدای گمنام حتما باید یه فرقی با بقیه یادواره ها می کرد!

و انتظار به سر آمد ...
علی رغم تدارک برنامه های مختلف توسط برگزار کنندگان ، همین که سخنرانی خواست شروع بشه برق ها رفت ! و برق اضطراری هم کار نمی کرد!!!

مسئول های برنامه به شدت مضطرب شده بودن و حسابی برنامه هاشون بهم ریخته بود
فقط نگاشون می کردم  و لبخند می زدم نمی دونم چرا خودشون رو اینقدر اذیت می کردن! صاحب مجلس یکی دیگه بود !
مداحشون نیومد ،‏بدون هماهنگی !

خیلی ها به خاطر گرما و کمی صدا از مجلس بیرون رفتن
خیلی ها هم به خاطر تاریکی اصلا داخل نیومدن
یه سری هم چون صدا بیرون پخش نمی شد ،‏اصلا متوجه نشدن که این جا برنامست!!!

تویه اون مجلس فقط یه عده خاص موندن ، نه ! یه عده خاص دعوت شدن...

و چه مراسمی شد ، چه حالی داشتن بچه ها ، صدای هق هق بچه ها از گوشه کنار سالن شنیده می شد ، عجب بزمی شده بود

و من باز هم لبخند می زدم ،‏ یادواره شهدای گمنام چقدر متفاوت بود ... !

اللهم الرزقنا توفیق شهاده فی سبیلک

یاحق


نوشته شده توسط سرباز گمنام در سه شنبه 87/2/31 و ساعت 1:56 صبح
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کریم اهل بیت
سر زلفت را به دو دنیا نمی دهم
سر خم می سلامت
اتمام حجت
یادواره شهدای گمنام
عصر جمعه
آقام تنهاست !
می آیی؟!
بسم الله
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا